Ajuus - Dag van vertrek 19-06-15 - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Maarten Versteegen - WaarBenJij.nu Ajuus - Dag van vertrek 19-06-15 - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Maarten Versteegen - WaarBenJij.nu

Ajuus - Dag van vertrek 19-06-15

Door: Maarten Versteegen

Blijf op de hoogte en volg Maarten

19 Juni 2015 | Nederland, Nijmegen

Het gaat eindelijk gebeuren! Na maandenlang naar dit moment toegeleefd te hebben, vertrek ik vandaag in mijn eentje vanaf Schiphol (12:30) naar Peru – Lima. In totaal zal ik 4,5 MAAND vertoeven in Zuid-Amerika. Na mijn start in Peru zal ik zoals het er nu naar uit ziet mijn reis vervolgen naar Bolivia, Chili, Argentinië en eindigen in Brazilië. Mijn eerste dagen in Lima (waar net zoveel inwoners wonen als de helft van de Nederlandse bevolking) zal ik doorbrengen in Miraflores, een van de meest geliefde wijken van Lima. De avond van aankomst (18:10 local time en 7u vroeger dan in Nederland) zal Peru haar tweede wedstrijd in de Copa America (toernooi vergelijkbaar met ons EK voetbal) spelen tegen Venezuela. Kan ik er gelijk achter komen of ze ook zo doorslaan in gekte zoals wij in Nederland.
Mijn reis zal dus eindigen in Rio de Janeiro waar ik 2 november het vliegtuig zal pakken en een dag later, 3 november weer voet op Nederlandse bodem zal zetten. Tussen Lima en Rio heb ik verder niets gepland waardoor ik vrij ben in mijn doen en laten en het wel zie allemaal...
Via deze site zal ik het thuisfront op de hoogte proberen te houden van mijn avonturen aan de andere kant van de wereld door geregeld een blog te plaatsen. Daarnaast zal ik via Facebook ook af en toe van me laten horen, maar de blogs zullen hier te vinden zijn.
Ik ga jullie zeker missen.. maar ik weet ook dat ik er zoveel moois voor terug ga krijgen. Ik heb erg veel zin in dit avontuur… en wat is nou 4,5 maand. Het ga jullie goed, tot snel! X

  • 19 Juni 2015 - 07:09

    Monique:

    Have fun. Groetjes monique

  • 19 Juni 2015 - 08:33

    Cintha:

    Fijne reis Maarten. Geniet! X

  • 19 Juni 2015 - 08:38

    Sander:

    Yes! Het eerste wist-je-dat feitje is een feit! Veel plezier daar ouwe snoepert!

  • 19 Juni 2015 - 10:34

    Rob Peters:

    Maak er een mooie, onvergetelijke reis van ! Succes en vooral veel plezier !

  • 19 Juni 2015 - 10:42

    Karen:

    Go Maarten !

  • 19 Juni 2015 - 12:24

    PVPIN (Minke):

    De dag die je wist dat zou komen!!! Veel plezier!

  • 19 Juni 2015 - 13:22

    Roland:

    Goeie reis Maarten , have fun!!!

  • 19 Juni 2015 - 19:12

    Alexandra:

    Geniet ervan Maarten ! x

  • 20 Juni 2015 - 13:54

    Jos & Ingrid:

    Hartstikke mooie reis toegewenst. We zijn benieuwd! We volgen je verslagen

  • 22 Juni 2015 - 14:29

    Oma Versteegen:

    Hallo Maarten,

    Fijn te horen dat je in Peru goed bent angekomen!

    Ik volg je .

    Liefs Oma.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Nijmegen

Maarten

Actief sinds 31 Mei 2015
Verslag gelezen: 516
Totaal aantal bezoekers 13499

Voorgaande reizen:

19 Juni 2015 - 03 November 2015

Zuid-Amerika

Landen bezocht: